аирсофт.фора.пл
форум АСГ
Forum аирсофт.фора.пл Strona Główna
->
Leśna (zielona)
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Wybierz forum
Airsoft - po naszemu
----------------
Forum - ogólne
Sklepy
Mundur i cała reszta
Off Topic
Techniczne
----------------
Springi
Gaziaki
AEGi
Tuning
Nowości Na Rynku
Taktyka
----------------
Leśna (zielona)
CQB-budynki (czarna)
Gralnia
----------------
Gry Fpp
Strategia
Wysypisko
----------------
Śmietnik
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
GOS Arafat
Wysłany: Pią 17:34, 25 Lis 2005
Temat postu:
Film instruktażowy na temat eskorty vip-ów
http://rapidshare.de/files/8123830/GOS2.AVI.html
Traktować z lekkim przymrużeniem oka
AWR_JUHAS_vel_rudy_Gustaw
Wysłany: Śro 0:13, 31 Sie 2005
Temat postu:
Mam pewien scenariusz wymyślony przez kumpla na Larp'a jesli ktoś nie wie na czym polega larp prosze sprawdzić na wikipedii.
Larp jest utrzymany w klimacie zimnej wojny i lat prl'u wiec swietnie nadaje sie do tego polski klimat w każdej porze roku:) cała akcja powinna trwać max 24h, oczywiście godziny i miejsca powinny byc ustalone przez dowódców i tylko oni powinni znać całą fabułe, nie będe tłumaczył dokładnie jak to miało u nas wyglądać bo larpa trzeba dostosować do terenu i wielu innych czynników we własnym zakresie tak aby wszystko wyszło okej, u nas teren był dośc rozległy bo ładne kilka kilometrów, na terenie znajdował sie bunkier z wycieta kopłuła (silos rakietowy:P) stara kamienna wierza w lesie na której szczycie znajdowała sie ZORKA5 o której przeczytacie w dokumentach które miał otrzymac oddział nie wtajemniczony w to co miało sie wydażyć...
Dokument pierwszy: zarys misji.
Przełom lat 70-tych i 80-tychdał o sobie znać.
Z niewyjaśnionych przyczyn Armia Radziecka z jednostkami Układu Warszawskiego
pod pozorem wielkich międzynarodowych manewrów gromadzą swoje jednostki przy
granicy Radziecko-Polskiej.
Odpowiedzią Rady Bezpieczeństwa ONZ jest podniesienie stanu gotowości bojowej.
Równocześnie próbuje wykorzystać swojego satelite szpiegowskiego w celach
wywiadowczych. Wkrótce obsługa satelity zgłasza nieprawidłowości w jego działaniu.
Podejrzenia zostają rzucone na radziecki System zwalczania szpiegostwa kosmicznego
“Zorka 5”, z dotychczasowych materiałów szpiegowskich wynika że system ten powinien
być jeszcze w fazie badań. W celach wywiadowczych zostaje więc wysłany oddział
rozpoznawczy.
Oddział ten zostanie zdesantowany na terenie Polski w tajemnicy przed władzami.
Rozkazy nr 1.
Miejsce w którym się znajdujecie jest pograniczem Polsko-Radzieckim
Rozkazy:
1. Przedostać się na stronę radziecką unikając nieprzyjaciela i ludności cywilnej.
2. Rozpoznać teren w celu wykrycia wojsk i instalacji wojskowych nieprzyjaciela.
3 W przypadku wykrycia otworzyć ogień i zajmować pozycje nieprzyjaciela.
4 W momencie wykrycia Radzieckich systemów zakłucania zdobyć cel i czekać na
dalsze rozkazy.
rozkazy nr. 2:
Rozkazy:
1. Zniszczyć znalezioną radziecką instalację zakłuceniową.
2. Po wykonaniu zadania złożyć raport. Drogą radiową na kanale 45 i przygotować
się do ewakuacji w wyznaczone miejsce.
rozkazy nr. 3:
Rozkazy:
1. Chronić pozycję, nie dopuścić do zajęcia i ponownego montażu systemów
zakłucania.
2. Odpierać ataki armii nieprzyjacielskiej do otrzymania posiłków.
rozkazy nr. 4:
Rozkazy:
1. Ze źródeł wywiadowczych wynika że w waszym kierunku zmierza pokaźna
kolumna pancerna. Jedynym sposobem zatrzymania kolumny będzie zniszczenie
jedynego mostu na kanale.
2.Wrócić na pierwotne pozycje i wystawić warty. Do odwołania.
rozkazy nr 5:
Rozkazy:
1. Wykryć wyrzutnie rakiet typu "Łuna 415" przenoszących głowice nuklearne.
2. Zająć instalację.
3. Rozbroić rakietę. (wg. załączonej instrukcji)
4. Zdemontować głowicę i system naprowadzania.
5. Przygotować urządzenia do ewakuacji.
6. Udać się do punktu ewakuacyjnego.
To wszystko może wydać sie zawiłe ale chodziło mi o przedstawienie wam ogólnego zarysu, wszystko możecie przygotować pod własny teren i wymyślić własne ciekawsze rozkazy, należy jednak pamiętać o scisłym trzymaniu sie godzin i konkretnym ustaleniu obszarów i miejsc typu silos wierza, czy terytoria państw. W larpie tego typu niezwykle ważne są rekwizyty, my wykonalismy prawie 3 metrową rakiete itp, to wszystko miało sprawić że drużyna amerykanów miała wczuć sie w klimat akcji.
drużyna ruskich w tym wypdaku powinna mieć ooło 7 silnie uzbrojonych osob, może być 5. Które na celu mają jedynie przeszkadzanie w wykonaniu rozkazów amerykanom, strzelanie ponad głowami ciągłe ataki, nie dawanie chwili na odpoczynek, a również bezsensowne patrole na drogach itp...jak to ruscy. Ps. ruscy są nieśmiertelini ( nieprzebrane rezerwy ludzkie) ale tak żeby nie było tego widać, gość po 235 kulkach w łep nie biega!! wiec padają ale gdy akcja minie po cichu uciekają i zaczynają na nowo.
drużyna amerykanów powinna być dużo liczniejsza. Tutaj niema nieśmiertelności, możliwe jest opatrzenie ran tylko raz. trafienie w głowe=smierć. Mają ograniczoną liczbę aminicji.
Wszystko wydaje sie do zorganizowania ale myśle że jak ktoś chce to da rade. Jeszcze jedno wszyscy zaangażowani w przygotowania zostają w druzynie ruskich, zółtodzioby do amerykanów.
Wszystko wygląda jak by sie kupy nie trzymało ale to tylko dlatego że nie podałem wam komunikatów które mieli otrzymywać przez radio i dokładnego scenariusza, chodziło mi jednak o zapoznanie was z ogolnym zarysem reszta jest w waszych rękach, każdy pomysł w tym przypadku jest dobry pamietajcie jadnak że całośc musi trzymać sie kupy, scenariusz musi mieć z góry określony bieg, niech tym którzy sa w "amerykancach" wydaje sie tylko że mają sytuacje pod kontrolą.
RAIBEN
Wysłany: Wto 21:03, 30 Sie 2005
Temat postu:
Moja propozycja scenariusza:
Miejsce akcji: Kambodża – Dżungla
Wstęp:
Dwa tygodnie wcześniej oddział amerykańskich żołnierzy został zdradzony przez swojego dowódcę, schwytany i przetrzymywany przez terrorystów w obozie w głębi dżungli. Gdy terroryści celowo popełniają błąd i zostawiają amerykanów samych ze sobą by ustalili plan ucieczki. Żołnierze amerykańscy jednak nie wiedzą, że największy przyjaciel dowódcy który ich zdradził jest w zmowie z terrorystami.
Cele Misji:
Drużyna A (Porwani żołnierze): w czasie ucieczki mają zdobyć broń, radio, żywność i mapa. Ukryć się w lesie i skontaktowanie się z Drużyną C.
Drużyna B (Terroryści): Przed ucieczką Drużyny A: Zabezpieczenie terenu oraz kontakt ze zdrajcą. Po ucieczce Drużyny A: Pościg drużyny A, wyeliminowanie Drużyn C i A.
Drużyna C (Oddział ratunkowy): Odnalezienie Drużyny A oraz eskortowanie ich do strefy bezpiecznej lub śmigłowca.
Przebieg Akcji:
Porwani żołnierze po wymknięciu się z cel muszą odnaleźć magazyn i zaopatrzyć się w broń, żywność i radio. Po zdobyciu cennych rzeczy natychmiastowo muszą się skontaktować ze sztabem i podać im swoje położenie. Drużyna A nie wiem, że w ich szeregach mają szpiega który co jakiś czas musi się skontaktować z terrorystami. W między czasie Ekipa ratunkowa ląduje w bezpiecznej strefie gdzie się przegrupuje i ruszy do natarcia. Terroryści nie przerywają poszukiwań. Drużyna C przekonuje się, że w całym lesie są posterunki terrorystów które muszą zlikwidować jak najciszej, żeby terroryści nie mogli skontaktować się z dowództwem.
Informacje dodatkowe:
Sorty mundurowe:
A - Marpat (ja tak sądzę)
B - Najlepiej plamy polskie lub inne
C - BDU
Ilość ludzi:
A – Maks. 5 osób (4 żołnierzy + zdrajca )
B – Min. 20 osób + dowódca z drużyny A
C – Maks. 16 osób (4 fireteamy po 4 osoby)
Atrybuty:
- Krótkofalówki
- Chaty lub namioty
- Skrzynie z żywnością
- Mapy lub ich imitacje
Komentarze mile widziane
damien_ed
Wysłany: Pon 13:22, 22 Sie 2005
Temat postu:
DObre dobre.Mnie osobiscie podobaja sie najbardziej scenariusze z bomba:)
Poza tym ewakuacja rannych, zasadzka...
Planujemy rozegrac scenariusz z odbiciem zakladnikow, lecz nietety brakuje nam tylko opuszczonego budynku,,,;/
P.B.P.N_Kiwi
Wysłany: Pon 9:16, 22 Sie 2005
Temat postu:
Bardzo często tak gramy, 2 razy nawet graliśmy 1vs1 i to w terenie tak gęsto porośniętym, że na 5m nieraz nie było nic widać (miejscami pokrzywy powyżej głowy).
Polecam inny scenariusz:
Stosunek sił wynosi 4lub5:1. Teren powinien nie być zbyt szeroki, najlepiej naturalnie ogrodzony po bokach (np. zakole rzeki).
Jedni muszą z jednego końca terenu dojść na drugą stronę, ewentualnie do konkretnego punktu, a druga strona ma do tego nie dopuścić.
Oczywiście nie mnogą się kampić (a zwłaszcza przy punkcie docelowym uciekjącego), bo to oni są ekipą poszukiwawczą (polującą
)
Naprawdę fajny klimat. Zawsze ja jestem zwierzyną, w pewnych momentach słychać bicie serca i czuć drżenie rąk z addrenaliny.
ps. Sytuacja ta przypomina mi, jak w 72' wraz z moim plutonem byliśmy przygwożdżeni do rzeki w dolinie La-Drang, z życiem tylko pięciu uszło
damien_ed
Wysłany: Pon 2:15, 22 Sie 2005
Temat postu:
Zawsze zastanawialem sie jakby to bylo snajper vs snajper, ewentualnie 2vs2;]
W lesiena, na odcinku kilku km rozgrywa sie polowanie snajperow na siebie...
Mi nawet sie podobaD
P.B.P.N_Kiwi
Wysłany: Pią 0:23, 12 Sie 2005
Temat postu:
Przepraszam, w moim przedostatnim poście się pomyliłem i zamiast napisać zginąć napisałem uciec. Błąd poprawiłem.
P.B.P.N_Hit
Wysłany: Czw 23:34, 11 Sie 2005
Temat postu:
priorytetem jest most
P.B.P.N_Kiwi
Wysłany: Czw 23:16, 11 Sie 2005
Temat postu:
No tak, ale chodzi o to co jest priorytetem: czy jak wysadzą most, ale zakładnik zginie to kto wygrał??
P.B.P.N_Hit
Wysłany: Czw 23:07, 11 Sie 2005
Temat postu:
P.B.P.N_Kiwi napisał:
A czy po wysadzeniu mostu zakładnik może uciec??
ps.Działają mi polskie znaki:)
Możemy się umówić że bobma ma zapalnik czasowy a zakładnik wycofuje się z 1 grupą.
P.B.P.N_Kiwi
Wysłany: Czw 22:33, 11 Sie 2005
Temat postu:
A czy po wysadzeniu mostu zakładnik może zginąć??
ps.Działają mi polskie znaki:)
P.B.P.N_Hit
Wysłany: Czw 18:41, 11 Sie 2005
Temat postu: Scenariusz z mostem w roli glównej....
Scenariusz praktycznie wyciągnięty z gry, DESERT STORM I" celem jest, aby grupa atakująca (1) odbiła zakładnika i wysadziła most, tylko, że most MUSI być wysadzony dopiero po odbiciu zakładnika. Zadaniem grupy broniącej (2) się jest niedopuszczenie do wysadzenia mostu i odbicia zakładnika. Acha jeszcze zakładnik jest saperem i tylko on może uzbroić ładunek, więc trzeba go chronić przed kulami, jeśli zostanie zabity to wygrywa grupa broniąca (2). Ładunek przynosi ze sobą grupa 1 (dobrze żeby nie był za lekki).
Ps. To mój pierwszy scenariusz, więc wybaczcie jak coś pomyliłem.
GiNoBiLi
Wysłany: Wto 15:51, 26 Lip 2005
Temat postu:
Witam!
Yhy, dzięki chłopaki...
P.B.P.N_Kiwi
Wysłany: Wto 15:29, 26 Lip 2005
Temat postu:
Potrzeba 11 osób i nosze.
Są dajmy na to alianci i Niemcy. Po 5 w drużynie i gdzieś w lesie ostatnia osoba. Niedaleko nosze (tak do 5 metrów).
Akcja niech się najlepiej rozgrywa w nocy w lesie. Drużyny muszą znależć rannego spadochroniarza i wynieść go na noszach do punktu ewakuacji. Ranny może wołać, ale naraża się na znalezienie przez wroga. Jak Niemcy go znajdą i wyniosą to może być akcja z odbiciem więźnia. Ranny nie może się samemu przemieszczać, ale może strzelać.
Niemcy na początku się nie ukrywają i zachowują w miarę głośno, bo nie spodziewają się akcij partyzantów, alianci z kolei od samego początku się skradają licząc sięz tym, że mogą ich nakryć.
kot
Wysłany: Wto 12:59, 26 Lip 2005
Temat postu:
O to chodzi
Musi być ciężka - to jest utrudnienie misji
GiNoBiLi
Wysłany: Wto 12:17, 26 Lip 2005
Temat postu:
Witam!
Fajny scenariusz, dzięki...
Tylko ta skrzynia ciężkawa
kot
Wysłany: Pon 19:11, 25 Lip 2005
Temat postu:
Yoł może mój pomysł wyda sie ciekawy!?
Potrzebne będzie:
-po 8 ludzi na drużynę (czyli minimum 16).
-skrzynia (
minimum 30kg
)
-trudny teren
(
wiadomo [color=orange]o co
chodzi TEN klimat [/color]
survivalowy
)
Umieszczacie skrzynię w jakimś budynku lub w jakiejś dolinie,
jedna drużyna (DEFENCE) ma za zadanie nie dopuścić by skrzynia wyszła z ich terenu działań (1 km) (jazda gwarantowana).
Zadaniem drugiej (ASSAULT) jest wyniesienie skrzyni za linie wroga
klimatu dodają wolni strzelcy (snajperzy).
(To jest moja propozycja stara ale bardzo ciężka robota)
GiNoBiLi
Wysłany: Pon 17:53, 25 Lip 2005
Temat postu: Ciekawe scenariusze
Witam!
Tak jak w temacie. Może ma ktoś ciekawe scenariusze lub linki do takowych. Bo te stare i oklepane zaczęły mi się nudzić. Z góry dzięki!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin